Nasz serwis
Naszą misją jest dostarczanie i serwisowanie narzędzi dla profesjonalistów oraz wymagających klientów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, doskonale rozumiemy Wasze potrzeby. Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie serwisu oraz usług dodatkowych. Naprawy gwarancyjne, serwis pogwarancyjny oraz przeglądy wykonujemy szybko i w rozsądnych cenach. Nasz zespół znajdzie dla Państwa najlepsze rozwiązania.
Jesteśmy dla Was! Serwisujemy szeroki asortyment narzędzi, m.in. Milwaukee, Bosch, Chicago Pneumatic, Makita, Metabo, Hikoki, Graco, Bahco, DeWalt, Yato, Rems, Fein, Esab, Lincoln, Kemppi, Oleo Mac.
Zgłoś naprawęJak można zgłosić potrzebę usługi serwisowej?
Nasi klienci mają do wyboru 3 sposoby kontaktu z serwisem. Możesz skorzystać z formularza zgłoszeniowego on-line (przycisk „zgłoś naprawę"), wysłać do nas maila na adres serwis@centech.pl lub też odwiedzić nas osobiście w Gdańsku. Kontakt z serwisem jest również możliwy pod numerem telefonu: 664 015 427. Za każdym razem koordynator serwisu skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów naprawy: zakresu, czasu trwania oraz ceny.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć o naszych usługach serwisowych?
Sprzęt, który wymaga naprawy możesz dostarczyć do nas osobiście lub też wysłać do nas kurierem. Przyjmujemy zgłoszenia z całej Polski.
W pilnych dla klienta przypadkach realizujemy serwis ekspresowy (szczegóły w regulaminie).
Udzielamy 3 miesięcznej gwarancji na zrealizowany zakres naprawy.
Zakres usług
W ramach usług serwisowych realizujemy drobne naprawy, takie jak np. wymiana szczotek, przewodu zasilającego, włącznika.
Kompleksowo naprawiamy zarówno małe narzędzia m.in. wiertarki, szlifierki, wkrętarki, młotowiertarki, piły, klucze udarowe, jak i duże narzędzia takie jak, młoty SDS, elektronarzędzia stacjonarne, wiertnice, odkurzacze, narzędzia ogrodowe.
Po zakończonej naprawie (w ramach usług dodatkowych) na życzenie klienta wydajemy protokół kontroli elektronarzędzi, a jeśli z jakiegoś powodu nie możesz odebrać narzędzi po zakończeniu usługi serwisowej, oferujemy możliwość przechowywania ich w naszym magazynie na ustalonych zasadach.
Współpraca z nami opiera się na jasnych zasadach. Czego możesz się spodziewać?
Po przyjęciu zgłoszenia i otwarcia zlecenia, nasz koordynator serwisu skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów naprawy: zakresu, czasu trwania oraz ceny. Po Twojej akceptacji przystępujemy do pracy. Jeśli to konieczne, zamawiamy niezbędne części. Po zakończonej naprawie kontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły odbioru sprzętu. Na koniec wystawiamy fakturę. Jeśli w trakcie naprawy pojawią się jakieś pytania, możesz skorzystać z szybkiej możliwości kontaktu z koordynatorem serwisu: e-mailowo lub telefonicznie. Nasz pracownik odpowie na Państwa pytania oraz udzieli informacji na jakim etapie jest zlecona naprawa.
Kontakt